Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Počelo je, počelo

Komentari (83) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 27 mart 2012 14:54
bogoje
SLATKA JE VLAST,onome ko je ima i onome ko joj se nada,jedino se velika vecina Srbskog naroda i pre njenog ustolicavanja PLASI,zasto-zapitajte se gospodo nesposobni politicari i u poziciji a i oni u opoziciji-ako je uopste ima!
Preporuke:
60
2
2 utorak, 27 mart 2012 14:54
Saša
Nikad ovako lažljive kampanje nije bilo, i ne verujem da će uskoro biti. Nikakvih maski više nema. Sve aktere dobro poznajemo, na žalost.
Imam jedan predlog: u toku preizborne kampanje, u ugao TV ekrana obavezno postaviti da se ne prepioručuje deci ispod 16 godina. Deca su ipak najvažnija.
Preporuke:
110
1
3 utorak, 27 mart 2012 14:57
Biljana Nikolić
Patriotsko telo u evropskom odelu ili evropska telo u patriotskom odelu doneće nam isto - patriotskoevropsku duševnu i materijalnu bedu.
Preporuke:
114
2
4 utorak, 27 mart 2012 15:01
Stradija
Tačno tako,izbori su u stvari konkurs za par hiljada profitabilnih položaja.Jedino sigurno što će se desiti posle izbora je skok PDV-a iznad 20%,i takođe skok evra na 120 dinara,prijatno.
Preporuke:
126
2
5 utorak, 27 mart 2012 15:04
siniša
Uvek sam se pitao zašto neke dobre i pametne stvari ili čak rečenice ne "uzmu" od Amerikanaca. Srbija je praktično, kao i pola Evrope amerikanizirana, ali nikada nisam čuo da se koristi izraz "running for office". Taj izraz, doslovce prevedeno "trka za kancelarije" smisaoni prevod bi bio " trka za fotelje" se koristi u svakodnevnom opisivanju izbora i novinskim komentarima. Jer sto godina izbora je potvrdilo upravo to, radi se o trci za fotelje.

Tamo gde izbori traju vekovima svima je to jasno. jedino u nas, kao "novokomponovanih" korisnika demokratskog prava izbora posotoji neko mišljenje, iluzija, zabluda ili obmana da su izbori nešto više i nešto drugo.

Međutim, još ovaj put ću da sebe uverim da Koštunica i njegovi, Popović i jedan i drugi, Raškovićeva ipak nisu isti kao Šutanovac, Petrović, Trivan. Jedna razlika, inteligencija i lični dignitet su vidljivi, kao što i Šešelj nije isto što i Nikolić.


A Nikolić i Tadić, Dačić i Čeda, Drašković i Palma, sve je to isto.
Preporuke:
176
8
6 utorak, 27 mart 2012 15:17
Bojan
Najbolji mi je Tadićev spot u kojem posjećuje poljoprivrednika i objašnjava prednosti EU, a ovaj pomno sluša pun nade i razumjevanja. Za njim slijedi Dinkić koji se istovremeno nalazi na 100 mjesta sa kacigom na glavi. Čeda je onako u svom demagoškom stilu.
Što se tiče izbornih rezultata, ne očekujem značajnije promjene. Mlađa, Boro i Nidžo personalizuju prosječnog Srbina, naivnog, neobrazovanog, nesposobnog da kontroliše opasnu alatku koja se zove sloboda.
Umjesto da se koncentrišemo na izbore u sistemu koji je konstruisan tako da se nikada neće stvoriti uslovi da Srbija bude normalno društvo, fokus treba da pomjerimo na sam sistem, strukturu i organizaciju vlasti i izbora. Sve dok se oni ne promjene izbori će se svoditi na smenjivanje ovih klovnova.
Arčibald Rajs je nešto rekao o izbornom sistemu koji se treba napraviti i možda to može da bude dobra polazna osnova.
Preporuke:
79
5
7 utorak, 27 mart 2012 15:26
voja
Favorizovanje DS-a mi je jasno, imaju vlast pa i čime da kupuju glasove. Ali nije mi jasno gde se nalazi snaga SNS-a. Nisam čuo od ljudi iz svog okruženja nikog da ih simpatiše i da će im dati glas.
Da li je moguće iznenađenje?
Preporuke:
70
7
8 utorak, 27 mart 2012 15:27
Nebojša Beatović
Iz inata protiv vlasti,makar i za Čedu!!!
Preporuke:
9
161
9 utorak, 27 mart 2012 15:33
Sve je tako, nažalost
Vukadinović, po običaju, u centar. Ni po babu ni po stričevima.
Preporuke:
62
8
10 utorak, 27 mart 2012 15:37
Milić Petar Kecman
U Srbiji nije nemoguć i ovakav scenario:
Izbore dobija SNS, takva kakva jest -jedina je u medijima predstavljena kao opozicija DS-u. Pošto SNS nema ništa sem medijske podrške, vlast bi ih zatekla nespremne (i ovako nemaju ništa sem parola i opštih mesta, ni stava ni plana) i takvi kakvi su radili bi do ispunjenja svih ciljeva svojih osnivača, posle čega bi se DS vratio na velika vrata.
Pre nego pomislite da je sve to previše podsetio bih Vas na slučaj Hrvatske: HDZ je pao u očima građana kao nikada pre, SDP uverljivo osvaja vlast, a sada posle samo par meseci od izbora, SDP je navukao i afere i veliko nezadovoljstvo građana koji ne žele prihvatiti "duboke rezove" za koje su glasali.
Kod povlačenja paralele imao sam u vidu i samostalnost, kako Hrvatske, tako i Srbije. Sve ovo sažeo sam, tako da stane u 1000 karaktera, ali poenta je jasna.
I inače ne razumem kako je prava opozicija toliko jalova da ne može da razbuca SNS i DS (koji se sami "nameštaju na penal" i rečima i delima?
Preporuke:
69
2
11 utorak, 27 mart 2012 15:38
Crno-crna koalicija
Uopšte mi nije jasno zbog čega niko ne razmišlja o još jednoj mogućoj (četvrtoj) varijanti. U pitanju je koalicija SNS-a i Preokreta. Da li je moguće da niko ne vidi kako bi ova koalicija bila najbolja,. najlogičnija, najprirodnija i najevropskija? Zar nije jasno da u današnjoj Evropi najveći uticaj imaju koalicije partija desnog centra? Ako je koalicija demohrišćana i liberala na vlasti u Nemačkoj, a koalicija konzervativaca i liberala u Britaniji, zbog čega SNS kao partija desnog centra, ne bi mogla da oformi koaliciju sa LDP-om? Pa liberalna partija Čede Jovanovića već je u koaliciji sa partijom desnog centra Vuka Draškovića! Naravno da je postizborna koalicija SNS-a i LDP-a bolje rešenje od predizborne koalicije (istih partija) jer bi predizborna koalicija mogla da pokoleba neke pristalice LDP-a koji gaje predrasude prema Nikoliću i Vučiću i obratno...
Preporuke:
18
57
12 utorak, 27 mart 2012 15:38
Crno-crna koalicija
Mada bi svima moralo da bude jasno da su Nikolić, Jovanović i Drašković - predstavnici iste političke opcije. Nikolić, Jovanović i Drašković prešli su ogroman put - od srpskih nacionalista do vatrenih Evropljana. Njihove partije uživaju podršku istih evropskih i preokookeanskih krugova a, čini mi se, i nekih srodnih domaćih krugova... Takva koalicija bila bi dobitna kombinacija za mnoge u Evropi i svetu, a nema sumnje da bi od ovakve koalicije najviše profitirala - Srbija!
Preporuke:
21
44
13 utorak, 27 mart 2012 15:43
Goran
Odlicna analiza, pokazuje bjedu,jad i cemer ali je i dalje odlicna.
Preporuke:
46
3
14 utorak, 27 mart 2012 15:45
Cmok Toronto
Rado Srbin ide na izbore!
60 god.nismo znali šta je to pa što bi i sada.
Od silne mudrosti i godina starosti šefova glavnih partija ja bi ipak za one mlađe pa makar i Čeda uđe u cenzus ali zasto se mediji plaše DVERI nije mi jasno.
Iz inata i nade u bolje malo sutra ja dajem svoj daleki glas za mladiće srednjih god.i mladog iskustva,dajem za Dveri ako provereni glasački spisak stigne u konzulat u Torontu.
Glasaajte po savesti ako je još uvek imate.
Biće te iznenađeni.
Preporuke:
78
4
15 utorak, 27 mart 2012 15:45
The Tao of Groove
Ko veruje u postene izbore ni Bozic Bata mu ne moze pomoci. Zar vi u Srbiji ne vidite da je vec unapred sve zavrseno? Mozda je zaista bolji pogled sa strane, ali kome nije jasno da Tadic i Nikolic prave koaliciju sa svim Tadicevim trabantima taj ili je slep ili bezobrazan. Rezultati izbora su poznati, a ove predizborne nebuloze su klasicna predstava u protektoratu.
Preporuke:
52
3
16 utorak, 27 mart 2012 15:52
Goran Maksimović
Znate Đorđe, uz dužno poštovanje, meni su te sve stvari već nekoliko godina jasne. Samim time, čak i na ovo kvalitetno virtuelno mjesto, navratim ponekad, čisto informativno i da pročitam poneku pametnu. Karte su podijeljene i jedino što može da donekle uzburka ovu žabokrečinu u koloniji Srbiji nisu golovi iz kornera i slično već da li će Šešelj ipak da se vrati živ iz Haga. Kakav da je, ostao je odan nekim principima i spremn je da se odrekne mnogo toga zarad njih a to je u Srbiji gotovo pa jedinstvena pojava. Sve ovo drugo, dekadentna parada kiča, uopšte me ne interesuje. Nadam se da će ih sve (čast izuzecima) kolektivno odnijeti neka poplava koja ih je i izbacila na površinu i skinuti sa grbače ovog naroda i zemlje. S poštovanjem G.M.
Preporuke:
72
2
17 utorak, 27 mart 2012 15:54
srđan conić
Loša predstava u kojoj će se loši glumci i pored nezadovoljstva publike radovati. Tačno. Đorđe s pravom skreće pažnju da su scenaristi glavni deo posla završili mnogo pre izbora i sada samo uživaju u plodovima svog rada. I dok oni uživaju narod grca u bedi i apatiji. Zbog toga ne malu odgovornost snose i analitičari koji se bave samo analizom.Sve što napišu to je tačno. Njihovo ponašanje je prototip kulturnog komunicaranja - samo argumenti bez vređanja-. I. Baš takvi kakvi su oni su postali neophodni statisti u predstavi koja se igra. Da li su toga svesni. Jesu. Da li mogu iz predstave da izađu. Mogu. Zašto ne izlaze. Zašto svesno i nesvesno propagariju glumce koji narod vode u propast. Zašto jasno i glasno ne etiketiraju scenariste. Za političku apatiju oni snose veliku odgovornost jer umesto da podrže pokrete koji nisu u predstavi oni ih analiziraju tumače i ne daju im nikakve šanse na izborima koji zapravo to i nisu. Lako je pričati i pisati u vremenu kada narod gladuje. Dela a ne reči.
Preporuke:
40
2
18 utorak, 27 mart 2012 15:55
besposleni politikolog
U pravu ste za sve. Mene su ti politikanati podsetili na onu pesmu Zabranjenog pusenja o onom rekorderu udarniku koji: prije nego pred klince izadje, koju ljutu popije, kao pjesnik sto ne vjeruje u vlastite stihove... Ali cudi me da niko od analiticara ne obraca paznju na to da predsednik Srbije, dakle svih gradjana ove zemlje, bez imalo srama i skrupula vodi kampanju za njegovu stranku iritirajuci tako veliki deo gradjana. Posto znam ponesto o pravu i politikologiji mislim da to, osim sto nije moralno ispravno, nije bas ni zakonski dozvoljeno. Mada u Srbiji je sve moguce. A koliko se secam, mislim da to nije radio cak ni omrazeni Milosevic, u vreme svoje apsolutne vlasti. A da jeste, sve demokratsko i nevladino u ovoj zemlji bi se diglo, a o osudama sa zapada da i ne govorimo...
Preporuke:
51
1
19 utorak, 27 mart 2012 16:00
Dr
Bravo Đorđe! Kao i uvek, u kratkim crtama pogađate suštinu stvari.
Preporuke:
21
3
20 utorak, 27 mart 2012 16:08
uh
Zato je čak i strani faktor, koji inače pomno prati i uveliko modelira ovdašnju političku scenu, ovoga puta ravnodušniji i uzdržaniji nego pre. Karte su manje-više podeljene i skoro sve bitno već se odigralo, od raskola unutar SRS,uh pa do hapšenja haških optuženika i pregovora sa „Prištinom“. Ostale su samo nijanse. Zapad ne bi voleo da LDP ispadne iz parlamenta (a to, pogotovo u slučaju istovremenih predsedničkih izbora uopšte nije nemoguće), dok Moskva, koja opet iz različitih razloga ostaje u drugom planu, nikako ne bi volela da LDP bude u vladi. A u slučaju radikala, pak, važi obrnuto. A sa svima ostalima i na sve ostale i jedni i drugi već uglavnom računaju, razume se, shodno njihoj snazi i uticaju.


Da, to bi bilo uglavnom to. To je suština, sviđalo se to nama ili ne. Naravno, i ja verujem, tj. nadam se nekom čudu, ali...
Preporuke:
28
3
21 utorak, 27 mart 2012 16:12
Starac Milija
Da je čovek koga smo zvali J.B.Tito poživeo do danas, verovatno bi imali istu "slobodu izbora" kao i ovog proleća 2012.
Preporuke:
43
1
22 utorak, 27 mart 2012 16:18
Simić Manojlo
Ne bi trebalo koristiti reč "preokret" ni pod
navodnicima, ni u najupozitivnijem kontekstu.
Ona je izgubila svoje prvobitno značenje, i danas
zvuči zastrašujuće.
Preporuke:
59
2
23 utorak, 27 mart 2012 16:23
Goran Jevtović
Narod koji ne vidi da smo kvinsliška tvorevina, kome nije jasno da je 5.oktobar bio nastavak agresije zločinačkih umova zapada, narod koji ne razume sopstveno poniženje i svakovrsnu katastrofu, i nezaslužuje da ima državu.

Narod koji ne shvata šta je danas radio Štefan File na Kosovu, i treba da bude porobljen, opljačkan do kraja i uništen.
Preporuke:
74
7
24 utorak, 27 mart 2012 16:34
Vlada
Sve je tako kao što kažete, Đorđe. Naročito za ovaj "veliki derbi" DS-SNS.
Preporuke:
25
2
25 utorak, 27 mart 2012 16:41
džoker
Ako se svi budu radovali,onda su zaradili na narodu,opet.
Preporuke:
23
1
26 utorak, 27 mart 2012 16:51
Sado Marksista
Sve će to narod pomlatiti na kraju,istorija se uvek ponavlja.
Preporuke:
47
1
27 utorak, 27 mart 2012 16:53
au mile
Ova analiza je u suštini tačna i više govori o uspeha zapada koji je uspeo da potpuno marginalizuje stranke patriotsog bloka koje jedine mogu da naprave preokret u društvu. Te stranke i pokreti su naravno DSS, SRS i pokret Dveri.
Zapadu je jedino bitno da ove stranke ne osvoje vlast što odgovara svim ostalim - manje više vladajućim strankama.
Peti oktobar nije bio poraz diktatora već gubitak slobode Srbije. To se sada možda i najbolje vidi.
Preporuke:
76
3
28 utorak, 27 mart 2012 17:14
Jov
Politicko propagandi program je ovih dana nista manje nego lopata balege pravo u lice. Talog koji je zadnjih decenija unistavao drzavu sada se pojavljuje da nas spasi od njih samih i to pricama koje otvoreno vredjaju um. Staljin jedan nama treba da uvede red.
Preporuke:
29
3
29 utorak, 27 mart 2012 17:33
roadrunner
Kakva demokratija, kakvi izbori, o čemu vi pričate uopšte.

To od onih par decenija zlatnog perioda Atine, u savremeneom svetu postoji samo, i to možda, i to samo na loklanom nivou u par Švajcarskih kantona.

Sve ostalo je čista zanimacija za narodne mase, s tim da je to u razvijenim državama, negde bolje ili lošije upakovano nego u Srbiji
Preporuke:
36
1
30 utorak, 27 mart 2012 17:47
Vlajko
Kakvi god bili rezultati izbora, nama posle njih ostaje samo da strepimo i tugujemo.
Preporuke:
21
4
31 utorak, 27 mart 2012 17:48
Pukovnikov učenik
Drugim rečima, čekaju nas još četiri godine okupacije...
Preporuke:
39
3
32 utorak, 27 mart 2012 17:48
Rin o-o to
G. Vukadinović dobro definiše ovu patetičnost, posebno u prvim pasusima. To se može objasniti gubitništvom nacije (od spolja proizvedene) i „ubijanjem“ ideje da se utakmica za naciju igra do kraja, tj. večno. Živ čovek ima čula i najgore što može da mu se desi je da mu ih neko ugasi. Kampanje su bez mirisa za bolje, bez ukusa su odavno, bez dodira s realnošću a osnovno većina samoreklamera ne želi da vidi. Jednostavno, akteri nisu ni drugoligaški, deluju uniformisano kao da su iz jedne modne kuće i kao da su selektovani na istom konkursu. Zato „ odbrana Sokratova“ iz Haga odjednom deluje jače, autentičnije, životnije i najviše govori o tome da je prosek ispodprosečnosti ovde dominantan. To čak nije ni druga liga „zapad“. Političke domaćice, koje kuvaju uvek isto jelo sa prepoznatljiva dva- tri ista „začina“.
Preporuke:
32
1
33 utorak, 27 mart 2012 18:26
?????
Niko od ovih nije zasluzan da bude izabran. Ja ne znam sta misli srpski narod koji cuje ovo dranje zapenusenih kandidata, buducih politicara koji ce voditi Srbiju. Kad se pojave na tribini i pocnu da vicu ja imam utisak da vicu na narod, da se svadjaju sa narodom. Vrlo ponizavajuci i vrlo neiskreni i lazni nastupi.
Preporuke:
34
2
34 utorak, 27 mart 2012 18:29
mimi
bit ce tu i penala...a i igranja rukom... a sudije i onako slabo vide,cuju a jos slabije pamte
Preporuke:
26
0
35 utorak, 27 mart 2012 18:59
fristajlo
Polako ali sigurno, klizimo u neki totalitarizam. Levi, ili desni- svejedno; i to samo zato, što nismo u stanju da ovu celu bulumentu porazimo listićima. Podsećam sve- po zakonu, ako je više od pola listića nevažeće- raspisuju se novi izbori, i na njima ne mož da bude kandidat niko sa tih- nevažećih.
No, to bi bilo moguće kad bi Srbi naprasno postali "politički ateisti", u šta baš i ne verujem...
Preporuke:
28
1
36 utorak, 27 mart 2012 19:02
Ultravisitor
Srbija* lici na les oko cijeg ukopa se otimaju jedan profesionalni grobar i jedan grobar amater, koji za 12 godina nije uspeo da zatrpa klijenta kojeg je ubio nagovorom na EUtanaziju.
Preporuke:
34
3
37 utorak, 27 mart 2012 19:03
Cafe
U Srbiji ima više od milion nepismenih,a tek 6,5% sa fakultetsko obrazovanje,Dinkić je jednom prevario narod za 1.000 evra akcije i znam ljude moje komšije koji su trčali 2008 da glasaju da ne bi izgubili tu fatamoraganu.Mi koji koristimo internet i na koje niko ne može utiče pričom o EU lepom životu i tim lažima e nas je teško prevariti,ali to nije realna slika Srbije.Mi smo u velikoj manjini,kad pričamo o kampanji oni imaju za cilj da prevare te nepismene ljude,narod jednostavno voli da sluša laži,ali najviše voli velike laži koje lepo zvuče.Boris Tadić neuporedivo bolje izgleda od Tomislava Nikolića,ima lepše odelo,lepši čovek,psiholog,mnoge žene glasaju za Borisa,30% ljudi na dan glasanje kad tek dobiju izborni list za koga će da glasdaju u većini budu za vlast.Dosta penzionera će glasati za vlast jer dobijaju neku crkavice,a u sebi razmišljaju ko zna šta će biti ako dodju drugi na vlasti.

Sledeća vlast će činiti:DS,Preokret,SPS-PUPS-JS,manjine,ako zatreba tu je u SRS.
Preporuke:
20
14
38 utorak, 27 mart 2012 19:13
grissssssss
Da li je neko primetio koliko su blagi novi evropejci(SNS) u televezijskim duelima,gde je onaj stari Vučić koji je lepio plakate Bulevar Ratka Mladića,toliko su blagi,da je to sramota,ja mislim da oni rade za vlast.Setite se samo prošle godine u ovo vreme onog štrajkovanja gladju Tomislava Nikolića,šta reći o ljudima koji su izdali Šešelja.
Preporuke:
45
4
39 utorak, 27 mart 2012 19:22
Pitanje
Nek mi neko objasni koja je svrha sranke pod imenom Dveri-za život Srbije? Jer,oni ne mogu nikako da dodju na vlast,ne mogu ni 2% da imaju.Oni su klasične salonske patriote sa zadatkom koju vlast finasira,zašto ne idu za DSS-om u koaliciju??? Ko ga oni farbaju!!

Drugo pitanje,odakle im novac za gomilu biborda po Srbiji to uopšte nije jeftino da nije od članarina?

Odgovor čekam...
Preporuke:
39
44
40 utorak, 27 mart 2012 20:01
Neke
@Stradja:
zaboravili ste nesto jos vaznije, od jula nece biti para za javni sektor i naravno, ni za penzije!
Nesto cute za Smederevo i strateskog partnera.
Ko zna,mozda se utrkuju sada ko ce kome da uvali ovako ocerupanu zemlju...
Preporuke:
16
0
41 utorak, 27 mart 2012 20:09
Predrag, Holandija
Zasto se u celoj prici DSS, SRS itd. izbacuju iz igre? Mislim, pustite marketinske agencije koje 'sprovode' ankete. Nezadovoljstvo u narodu je vece nego sto se na prvi pogled na RTS-u cini.
Preporuke:
46
2
42 utorak, 27 mart 2012 20:18
Tamara
@Pitanje

Dveri su ponudile svim strankama koje sebe nazivaju patriotskim da naprave zajednički front protiv režima pre svega zbog Kosova i Matohije.Predložile su zajednički izlazak na izbore,poštujući njihovu prednost jer su duže u politici.
Niko im nije ni odgovorio na ponudu,tako da ne glume ništa,nego žele dobro svojo zemlji i narodu i velika većina mladih ljudi će glasati za njih,jer od ovih drugih se nemamo više čemu nadati.Imaju odličan program,nisu nepoznati,12 godina su bili NVO i svoj glas ću im od sveg srca pokloniti,kao i moja porodica,rodbina,prijatelji i komšije.
Preporuke:
52
15
43 utorak, 27 mart 2012 20:28
Vladimir Đilas
Ne zaboravite da je iznenađenja bilo na svakim izborima. Ovoga puta iznenađenje će biti DVERI.
Živi bili pa videli.
Preporuke:
46
14
44 utorak, 27 mart 2012 20:41
Tamara
@Pitanje

Novac dobijaju od naroda,imaju projekat 2000X500,dve hiljade ljudi im uplaćuje mesečno po 500 dinara,zatim im dosta pomaže naša dijaspora,koja ih zdušno podržava,a lokalane kancelarije finansiraju se od priloga članova tog grada.Spotove,priloge na sajtu,rade oni sami jer među njima ima stručnjaka za sve oblasti,pa i za marketing,dizajn,računare itd.
Preporuke:
46
10
45 utorak, 27 mart 2012 20:54
Dejan
Za pitanjeMladi ljudi, svesni su da je Srbija u ogromnoj krizi. Okupio ih je patriotizam i vera - oni su u ogromnoj većini vernici.Sa idealističkim stavovima idu na izbore, računajući prilično naivno da imaju šanse jer većina ljudi izražava nezadovoljstvo ili gađenje prema postojećim političarima.Onda se pojavi par ljudi, kažu - momci samo vi možete da spasete Srbiju iz ove žabokrečine, mi ćemo da pomognemo.Odjednom plakati, bilbordi i ostalo.Na dan izbora Dveri dobiju 3,5%, DSS padne ispod cenzusa ili dobije tek nešto više od 5%.Onih 3,5% glasova za Dveri odu u koš najvećih stranaka po Dontovom sistemu brojanja glasova, koji važi kod nas.Amerikanci imaju izraz - korisni idiot.
Preporuke:
26
14
46 utorak, 27 mart 2012 20:56
Ružičasti panter
Stvar nije za smejanje, jeste za nerviranje, ali nije baš ni za očajanje. Možemo ipak da glasamo za neku od tih patriotskih stranaka. Istina, postoji mogućnost da i oni obrnu ćurak kao Toma - ali ako nećemo da izađemo na ulice to je jedino što nam preostaje.
Preporuke:
23
0
47 utorak, 27 mart 2012 20:59
@Vladimir Đilas
Iz Vaših usta u Božije uši.
Preporuke:
15
0
48 utorak, 27 mart 2012 21:34
Rin o-o to
@Dejan piše o „korisnim idiotima“. Nikolić je morao da izađe iz parlamenta pa da osnuje SNS i tu onda nema ljutnje. Zašto? Zato što sam ja dao glas SRS-u na prošlim izborima a ne imaginarnom i na izborima 2008 ne postojećem SNS-u. Ja sam prevaren i mnogi. To nije politika, to nije ni nemoral to je forma „najkorisnijeg idiota“. Ne znam ko su i šta su Dveri. Ali Dveri postoje pre SNS-a a ipak su u nepoštenoj poziciji! SNS agituje i trguje 4. godine iz parlamenta, ilegalno! Dveri ne mogu da dobace ni do kavog cenzusa pa ni onog kakvog imaju Šiptari iz preševske doline (po automatizmu)...
Preporuke:
23
8
49 utorak, 27 mart 2012 21:35
Rin o-o to
...@Dejan ... Dakle, priča o idiotima je u toku ali moje biračko pravo ne može biti konvertovano u korist „najkorisnijeg idiota“ kome ste ovde advokat. Ako tako mora da bude(ko to kaže da mora?), onda su sva sredstva dozvoljena u nazovipolitici. Politika tu prestaje da postoji a bojim se i uređen život. To je stvaranje morbidnog ambijenta koji bajčetinac i onaj pored njega neuzimaju za ozbiljno niti shvataju ličnu odgovornost za posledice u ovoj državi. Nedam moj glas od juče za pokvareno danas, niti moj glas danas za pokvareno sutra. Jel nešto nije bilo jasno!?
Preporuke:
16
8
50 utorak, 27 mart 2012 21:47
astor
Mozda su se akteri politickog zivota dogovorili,mozda su vec podelili resore ali postoji ona narodna koja prosto kazePrvo skoci pa reci hop.To sondiranje politickog raspolozenja moze da prodje u USA jer tamo postoje, dve tkzv.pol.partije ali ovde ,kod nas Srbalja.....jok cccPotcenjujete,prazne duse,ljude gladne pravde,ljude koji su ponizeni,bez perspektive,bez nade a takvi su pre svega nepredvedljivi i njih je je bas briga sta se vrti na tel.ekranima.Lonac je prazan, ej bre ljudi dotle je doslo.....Izlaznost ce biti velika,rezultati neocekivani za stranke na vlasti.Ako niste primetili u Srbiji je trenutno TISINA, NAROD CUTI a to je nova dimenzija stanja kolektivnog duha.
Preporuke:
17
2
51 utorak, 27 mart 2012 22:03
Dejan
Za "Rin o-o to"

Koliko i za koga su ljudi glasali 2008. godine će da pokažu izbori.

Ako SNS osvoji više glasova od SRS, naročito ako osvoji znatno više glasova, onda to nije prevara, nego volja većeg broja glasača one SRS iz 2008.

Da poslanik nije vlasnik svog mandata, ne bi postojale blanko ostavke, već bi stranka jednostavno smenila svog člana-poslanika i postavila drugog u Skupštinu na njegovo mesto.

SRS je zadržao 3/4 poslanika, u SNS je otišlo 1/4. Čekaj izbore pa onda pričaj o prevari.

Malo porazmisli o pojmu "blanko ostavke" pre nego što bacaš okolo izraze kao "prevara".
Preporuke:
6
32
52 utorak, 27 mart 2012 22:13
Oli
Na TV se vrte spotovi koje gleda samo onaj ko ih je i snimao, a ostali srećom imaju daljinski upravljač, pa kad predizborni spot krene, okrenu susedno dugme i Bog ih odmah blagoslovi. Kakav je to smor svima i stvarno kao da svi jedva čekamo da se ovaj pozorišni komad sa svim dosadnim glumcima završi.
Preporuke:
20
0
53 utorak, 27 mart 2012 22:20
Danica Petrović
U ovom trenutku zaista je tako - muljavo,ali ima naznaka da će ovi izbori biti početak velikih promena.Za te će promene biti potreban period od par godina,ali ne više.Šavovi su već skrojeni.
Stranci su u formiranju tih šavova imali najveću ulogu.Bili su mnogo uspešniji dok su skriveno muljali.Preterali su u muljanju,otvoreno su se pokazali i presekli kao u epskoj poeziji - na tri polovine:
1.Nema igre sa Švabom,poklekni kao đoja na jedno koleno i čekaj Ruse.Oni sporo kreću,ali brzo završavaju.I tad ćuti jer Turke i Kineze još niko nije prebrojao:DS(najeli se),SPS(stare lije,najveštiji),SNS(ipak mala srpska vrata),a biće i DSS kaputića.
2.Ma samo da je meni moj trbender pun i briga me za seljobere,stranci su zakon:DS,LDP,SPS,a ako njima nismo zadovoljni,virnućemo u SNS tanjirče.
3.Iz ove se kože ne može ,muški - pa kom opanci ,kom obojci:SRS(biće opasno jaki),Dveri(prijatno iznenađenje),DSS(zdravo jezgro).Ova grupa ima potencijal za kvalitetne promene.Njihova je budućnost.Dobiće pritoke.
Preporuke:
33
2
54 utorak, 27 mart 2012 22:21
Milić Petar Kecman
@Dejan
Koliko i za koga su ljudi glasali 2008. godine će da pokažu izbori.
Alal vera majstore!
Preporuke:
9
3
55 utorak, 27 mart 2012 22:24
Biljana Nikolić
Svu sreću i maksimalan mogući uspeh želim Dverima na izborima, isto važi i za SRS, iako oni nisu moja opcija. Moja opcija je DSS.
NE RAZUMEM ZAŠTO SE PRISTALICE OVIH STRANAKA MEĐUSOBNO OTIMAJU O GLASAČE? Ne razumem konstantno međusobno nadmudrivanje, kalkulisanje i saplitanje.

Zar ne bi trebalo da zajednički cilj bude povećanje ukupnog broja glasača patriotskog bloka? Zašto se borimo za presipanje iz DSS u SRS i Dveri ili obrnuto?

Svakom ko pomisli da je ovaj komentar pisan zbog zabrinutosti za DSS, odmah da kažem - nije u pravu.

Zar nije pravo pitanje zašto SNS umesto - SNS će Srbiju uvesti u Evropu - ne kaže - SNS će Srbiju ODBRANITI od Evrope i ucena?

Zar se ne može baciti akcenat na to da svaki proizvod koji kupimo ima deklaraciju o poreklu i kvalitetu, a LDP reklamira Srbiju kao robu sa greškom bez porekla?

Zar ćemo se stvarno sititi jedni drugima ko je od ove tri stranke osvojio više glasova dok nam se SPS, URS, DS, smeju u brk.
Preporuke:
43
1
56 utorak, 27 mart 2012 22:25
Rin o-o to
A to vam je ta uspešna strategija? Prevaranti! Kradete glasove (ne na brojanju a mogu da zamislim tek ono koje predstoji) nego institucionalno uz podršku Tadića, Čede Jovanovića i sličnih ( „2- 3 začina političkih domaćica“). Ko su vam glasači? Bivši SPO, 9. Mart, populistički pogubljenici koji su činili kvorum 5. oktobra koji veruju u ulično bolje sutra posle performansa „najkorisnijeg idiota“ koji štrajkuje žeđu da bi životnu patnju mučenika u Hagu, medijski prepokrio i izvrgao ruglu (po savetu neke američke propagandističke NLP sekte) . Gde će vam duša?! Metohija, svetosavska ima da Vas pita kad tad! Od mene samo žaljenje! Dao sam sve od sebe, makar samo pisanjem. Bog mi je svedok!
Preporuke:
23
0
57 utorak, 27 mart 2012 22:33
jova
@Dejan
Onih 3,5% glasova za Dveri odu u koš najvećih stranaka ...

@Rin o-o to
Dveri ne mogu da dobace ni do kavog cenzusa...

Upravo zato DSS mora da prihvati Dveri.
Preporuke:
19
7
58 utorak, 27 mart 2012 22:58
Milan Nikolić
Niko kao gospodin Vukadinović i NSPM ne uspeva da srpsku stvarnost prikaže u ogledalu, objektivno, kratko i precizno. Da li bi možda vi mogli da budete taj potrebni patriotski "pijemont", "šut iz kornera" i "trojka sa pola terena"? Znam da šanse nisu velike, ali situacija je zaista očajna.
Preporuke:
23
0
59 utorak, 27 mart 2012 23:25
Ružičasti panter @ Biljana Nikolić
U pravu ste, Biljana. Ali lideri patriotskih stranaka su ti koji bi morali da nađu način da se glasovi DSS-a, Dveri i SRS-a na neki način objedine. Kao pojedinac ja samo mogu da se uklopim u svoj krug prijatelja, kolega, rođaka i da napravim kompromis.Ako će većina njih biti za DSS daću im i ja svoj glas. Isto važi i za Dveri. Moja opcija je SRS iz poštovanja prema Šešelju. Ali ako bi većina bila za ove dve stranke ja bih se tome priklonio. Samo nisam uveren da ta moja "strategija" mnogo vredi ukoliko se na nivou patriotskih stranaka ne nađe neka prava i ozbiljna strategija.
Preporuke:
32
1
60 utorak, 27 mart 2012 23:34
Pittanje
@Tamara

Zakup sedmodnevnog bilborda košta 700 evra,ja Dveri vidjam mesecima po gradu računica za jedan mesec za jedan bilbord ide 700 Evra puta 4 nedelje=2800 Evra a bogami bilborda ima po celoj Srbiji,to ne može da se finasira od članarina i donacija,za to treba ozbiljna lova.

U Dverima ima dosta pametnih ljudi to niko ne spori,tek su krenuli u politiku,logika zdravog razuma nalaže da se oni kao stranka koja ne može da očekuje neki ozbiljan rezultat priključi nekoj stranci sa već izgradjenom infsrastrukturom,ako im ne odgovara SNS što ne odu u DSS njihovi stavovi su slični ili što se ne priključe SRS,ne mogu oni da ucenjuju sa nekim svojim programo ostale,veće stranke,šta oni očekuju da se Koštunica priključi njima?!


Kad bi se Dveri priključili DSS ili SRS njihova politička angažovanst bi imala smisla,ovako to je više štete nego koristi,ubedjen sam da rade po zadatku, neće me niko ubediti u suprotno.
Preporuke:
18
21
61 sreda, 28 mart 2012 00:34
Marko Darković
DS i SPS neće imati dovoljno, a ubeđen sam da URS ne prelazi cenzus jer ako pređe onda nešto nije u redu sa mentalnim zdravljem nacije. LDP je na ivici cenzusa kao i DSS, ali obe stranke će preći cenzus.
Sve zavisi i da li će se Šešelj vratiti jer to znači nagli sunovrat SNS-a, a rast DS-a i SRS-a. Sve u svemu, siguran sam da će SPS i posle narednih izbora biti u Vladi Republike Srbije.
Preporuke:
9
3
62 sreda, 28 mart 2012 01:01
pinokio
Pitanje je samo tko bi promovirao-propagirao nevazece listice,a resenje je genijalno.
Preporuke:
6
8
63 sreda, 28 mart 2012 01:19
Aleksandar
A gde je srpski Front Gauche kakav ce uskoro pobediti u Francuskoj?
Preporuke:
4
0
64 sreda, 28 mart 2012 01:25
Boban
Čitav život sam zamišljao da živim u normalnoj demokratskoj zemlji nalik na zemlje u koje sam ulazio kao u obećani raj. Nisam bio sam. I mnogi su zajedno samnom nekad delili sličan doživljaj. A onda se prvo iz naučnih elita pa onda i društvenih izli jedna kloaka najprimitivnijeg nacionalizma i zagadi čitav duhovni prostor. Stvari se postaviše naglavačke. Nasta totalna konfuzija kuda treba da ide ovo društvo. Umesto jasnih pojmova napretka, savremenosti, razvoja nauke i obrazovanja, pojaviše se ideolozi lova u mutnom. Ponudiše ovom narodu lažne slike o veličini, prodadoše mu retuširanu tradiciju poput nekadašnjih bojenja slika iz vojske, teokratske besmislice i neokomunistike religiozne rituale, tako zamutiše vodu da su ljudi počeli tumarati potpuno obnevideli. I tako tumaraju skoro 25 godina, tražeći u toj zamućenoj bari lidere, jednako obnevidele od blatnjave vode. Nikom ne pada na pamet da izađe iz te baruštine, ode pod tuš i postane civilizovani građanin ujedinjene Evrope.
Preporuke:
0
27
65 sreda, 28 mart 2012 03:26
Prejo
Ako hocete da vidite ko ce formirati sledecu vlast, samo pratite sta SPS govori i radi.
Vlada DS+SNS je nemoguca.
DS+Sps+LDP nemaju dovoljno i nije suludo ocekivati da im SRS da (manjinsku)podrsku.
SNS moze da formira vladu samo sa DSS i SPS.
DSS ce napraviti tacno duplo od onoga sto im se sada predvidja sto ce napraviti "pat" poziciju u kojoj ce odlucivati SPS i SRS.
Posto SRS vise voli propast zemlje nego SNS evo Vam odgovora.
SPS kao stranka vrhunskih pragmaticara (koje Rusi podrzavaju) ce uvek ici sa pobednikom.
SRS ce uraditi ono sto je na poslednjim izborima uradio SPS."Salto mortale".
Dace manjinsku podrsku DS+SPS za formiranje Vlade.
"Gde god se okrenes, dupe ti pozadi" ili
"Nebojte se, dobro biti, nece".
Preporuke:
6
13
66 sreda, 28 mart 2012 08:02
tvrfoglava
Što ne radite kao ja - promenim kanal čim se pojave spotovi izborne kampanje i reklame. Reklame vas bar o nečem obaveštavaju a ovi - ne znam,ne gledam, ali imam iskustva od ranije a znam im i praksu.
Preporuke:
13
0
67 sreda, 28 mart 2012 08:29
Lapovac
Baš sve tako. Farsa da ne može da bude farsičnija. I šta sad, da i mi budemo učesnici po svaku cenu.
Preporuke:
8
1
68 sreda, 28 mart 2012 08:46
Rade
"Zato je čak i strani faktor, koji inače pomno prati i uveliko modelira ovdašnju političku scenu, ovoga puta ravnodušniji i uzdržaniji nego pre."

Ovakva lucidna zapažanja, pored svega ostalog, još jednom potvrđuju da je gospodin Đorđe Vukadinović tri koraka ispred... Da su ga političari više slušali, ne bi bilo loše.
Preporuke:
13
1
69 sreda, 28 mart 2012 09:38
Mikula Mali
Poceli smo da oremo njive,hranimo krave i nema problema za poljoprivredu.Jos kad bi izbori bili svaki dan, nasi seljaci ne bi morali nista da rade.Sve poslove bi im uradili politicari.
Postovani Djordje,
ovo je najlosije lutkarsko pozoriste i jadna nam sudbina bilo ko da dodje.Oni su se toliko nakrali i jedni i drugi bez razlike da ne mogu da naprave rezove koji su potrebni nasoj drzavi.Ako je to ona uopste?
Preporuke:
12
1
70 sreda, 28 mart 2012 11:19
Miloš
Zašto Nova srpska politička misao ne bi prešla u delo i oprobala se kao partija?
Preporuke:
13
0
71 sreda, 28 mart 2012 11:23
Stojan Stanojević
Ovo je, nažalost, istina. Ja sam imao to iskustuvo od 4 godine da vidim sve to izbliza i osetim na "svojoj koži" tu jaku ljudsku potrebu da se "preživi". Srećan sam što sam ostao do kraja volonter i čitav, fizički i mentalno, mada me to koštalo mnogo izgubljenog vremena i dosta potrošenog novca. Ali, svaka škola se plaća. Ta istina se satoji u tome da više od 90% ljudi u strankama su tu samo zbog "preživljavanja", jer nisu sposobni da na drugi način zarade sebi za život ili obezbede sebi sigurnost posla.
Preporuke:
13
1
72 sreda, 28 mart 2012 12:07
Milodan
Najviše se laže:
1. Pre izbora.
2. Za vreme rata.
3. Posle lova (ili ribolova).
Preporuke:
20
0
73 sreda, 28 mart 2012 12:15
odgovor na " Pitanje"
Odakle pare DVERIMA, pa jedan je odgovor da su ih mozda ukrali, drugi da su ih dobili od tajkuna, nekih ambasada ili mozda i od dobrovoljnih priloga. E sad recimo da je bilo koja varijanta tacna a mi to ne znamo, A sigurno znamo da da su sve ostale stranke, partije u parlamentu manje vise korumpirane i sluze se prljavim novcem, postavlja se pitanje kome da vjerujemo, uz to joz da vidimo kakav ko ima program, ne obecanja.Znaci ako imamo vodu za koju sigurno znamo da je zatrovana i vodu za koju ne znamo kakva je, za koju da se odlucimo!? Promjene izazivaju strah, a strah nije dobar pri rasudjivanju, zato oni koji biraju zatrovanu vodu i ne misle svojom glavom, neka se ne brinu ima ko misli za njih.. moglo bi se o ovome dosta pisati.
Preporuke:
11
0
74 sreda, 28 mart 2012 13:18
@Aleksandar
Ako mislite na Olanda, u velikoj ste zabludi. Ne znam da li će pobediti na predstojećim izborima ali u svakom slučaju on nije levičar (mada je sebi prilepio tu etiketu) niti njegova partija ima bilo kakve veze sa onim što bi trebalo da bude levica - politika koja obezbeđuje dobrobit većine građana a ne zaštitu interesa jedne moćne manjine.U njegovom programu sve se svodi na neki procenat oporezivanja više ili manje finansijske oligarhije. Ukratko, suština je ista kao i u Sarkozijevoj Uniji za narodni pokret. Razlika je samo u nijansama baš kao što je to slučaj sa DS i SNS u Srbiji.
Preporuke:
6
0
75 sreda, 28 mart 2012 17:11
Aleksandar
@Aleksandar

Ne mislim na Olanda, on je socijalista a ne Front Gauche.
Preporuke:
2
0
76 sreda, 28 mart 2012 21:51
Ružičasti panter @Aleksandar
Front de Gauche je jedno prilično šareno društvo internacionalistički orijentisano (što će reći anacionalno). MRC(Mouvement républicain et citoyen) Žan-Pjer Ševenmana (velikog prijatelja Srba) je odbio da im se pridruži jer se „Evropa ne može graditi bez nacija a još manje protiv njih, jer su nacionalne države jedini način da se građani demokratski izražavaju i jedini način za ostvarivanje solidarnosti“.
Koliko znam u redovima Front de Gauche je i jedna frakcija LCR-a (Revolucionarne komunističke lige) tj. francuskih trockista. Sve u svemu, ja im ne želim uspeh na izborima.
Preporuke:
4
0
77 sreda, 28 mart 2012 23:44
NikFreak
Apsolutno briljantno !!!
Najrealnija i bolno tačna prognoza i viđenje političkih, a i ostalih prilika u Srbiji u ovom trenutku.
Preporuke:
2
0
78 četvrtak, 29 mart 2012 11:53
Žiko
Ono što je sigurno na izborima se vodi samo borba za fotelje koje uz udobnost nečijoj pozadini vode svim mogućim privilegijama i nezakonitom bogaćenju. Dakle svi koji se kandiduju manje više to čine zbog isključivo ličnog interesa. Kada se zauzmu fotelje i kancelarije onda će se sa tih mjesta voditi veoma prljav i oštar medjupartijski rat...do sledećih izbora i onda opet dalje...isto, ako šta ostane od Srbije, ako Srbija ne umre ili ne bude rasparčana i pojedena od naših dobrih komšija kojima voda već ide na usta. Srbiji su potrebne patriote...ljudi koje je vole i koji vole svoj narod, ako ih uopšte ima. Znam da riječ patriota ili rodoljub ove "demokratske" snage asocira na rat ili želju za ratom. Ne. Patriote bi vodile rat sa mafijom koja se instalirala u institucije, rat sa tajkunima i rat za oživljavanje ekonomije i naročito poljoprivrede. Da li imamo takve ljude stvarno ne znam, jedino se nadam da ih ima. Pokušajmo ih prepoznati u gomili na listama.
Preporuke:
6
0
79 četvrtak, 29 mart 2012 16:43
Marko
Gospodin Vukadinovic govori iz perspektive nezavisnog intelektualca, koji nema pritisaka sa strane i zato je ono sto iznosi njegovo originalno misljenje.U potpunosti se slazem sa gore navedenim tekstom o pocetku izborne kampanje u Srbiji.Na pocetku ove trke URS deluje nekako najubojitije, kao da najvise novca imaju za kampanju.Ostali se polako zahuktavaju.Moj izbor je uvek bio a bice i ovaj put DSS.Presli cenzus ili ne imace moju podrsku.Politika ipak nije moda da bi ste nosili nesto samo jedno leto zato sto je to ,,in,,.Zelim i Dverima puno uspeha na predstojecim izborima.
Preporuke:
5
0
80 petak, 30 mart 2012 06:10
Dzo Bagerista
Kad prodju izbori palim bager !
Preporuke:
2
0
81 petak, 30 mart 2012 21:25
Ban Župan
Borba protiv korupcije?

Ima li ikakve težine priča o tome u ovaj predizborni čas??? Bilo da se čuje od strane vlasti, bilo opozicije. Istina, ovo sa strane opozicije je neka vrsta meke korupcije, JER SU ĆUTALI. Svi su oni proteklih godina primali svoje funkcionerske plate i prinadležnosti čiji je iznos na mesečnom nivou veći od ukupne otpremnine nekog radnika iz proizvodnog preduzeća koje je prodato u procesu privatizacije. Od tog radnika su očekivali da sa to nešto novca plati sve svoje akumulirane troškove i da se snađe. Eventualno otvori malo preduzeće "motor razvoja ekonomije". Kad im je ponestalo izvora od rasprodaje svega što je postojalo ovde do njih, onda su se zaduživali do nekih 35 milijardi evra duga, jer naravno oni pošteno rade svoj posao i treba im novac za to, a norod je ako se nije snašao postao raja. Zaostali deo društva koji ne razume savremene trendove. Tako političari razmišljaju. NARODE U PAMET SE! NE TREBAJU NAM ONI KOJI PRAVE IGRANKU I PREDSTAVU ZA SVE
Preporuke:
2
0
82 subota, 31 mart 2012 09:21
Bianca
Dosta te ravnodusnosti, tako lijepo zacrtane u Evropskom scenariju za Srbiju. Treba da svatko sa glasom izadje na izbore za Skupstinu, i da glasa za Naprednjake. Ako ljudi misle da ce ta partija danas otvoriti svoje karte, i doci na nisan elite koja vrsi meku okupaciju zemlje, onda ljudi zaista zasluzuju sve sto dobiju. Politicke promjene se moraju desiti ispod radara, i da imaju OGROMNU podrsku naroda. Danas ta sansa postoji, ali ako Naprednjaci ne dobiju VELIKI MANDAT, nece biti sanse za promjene. Raznorazne koalicije su samo formula da se meka okupacija zemlje nastavi, i da se sprovodi politika teritorijalne podjele sa ciljem unistenja autohtone industrije, nauke i tehnologije. Da se zemlja osposobi za strane fabrike kao snabdjevac jeftine radne snage, i da se posveti "turizmu". A djeca ce biti skolovana da popune redove radne snage na zapadu, i da poprave genetsku sliku Zapada. Prema tome, ni jedan glas Dinkicu i drugima partijama na vlasti, i masovno za Naprednjake.
Preporuke:
0
2
83 četvrtak, 05 april 2012 12:18
Bojan
SRPSKE DVERI su jedina opcija na izborima za koju moze da glase svako kome je do morala, casti, bolje buducnosti i novog drustva bez korupcije.
Preporuke:
3
4

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner